Ştiu că am zis-o de 1 milion şi un miliard de ori, dar nu mă doare gura să mă repet, pentru că bloguri noi apar în fiecare zi, cu proprietari fără experienţă.

În clipa în care îţi creezi un blog cu care vrei să faci mai mult decât să înşiri panseluţe pe net, trebuie să îţi creezi un brand, o marcă a ta în corespondenţa ta cu ceilalţi utilizatori de internet.

Aşa că dacă ai blogul vasilemărgică.wordpress.com, când comentezi pe bloguri, sau când îţi scrii articolele, nu te semna Şeherezada sau Elenuţa Mâncă p..Mâţa. Semnează-te Vasile Mărgică. Ăla e brandul tău.

Luaţi aminte de la cei care au situri de nişă şi îşi fac reclamă în comentarii. Ok, acolo deja se exagerează când te semnezi odorizante auto, de exemplu. Dar ideea în sine rămâne aceeaşi. Situl tău, semnătura ta, indexarea ta la google. Nu mă vedeţi pe mine semnându-mă Cetin şi nici pe zoso drept Vali Petcu.

De aia nu încurajez eu crearea de situri cu denumiri ca fuiordeiubirepepajistiteadordulceatainimaranita.wordpress.com
Vă daţi seama cum ar suna aşa o semnătură?

PS: Sunt curios câte semnături de Vasile Mărgică o să găsim pe net de-acum încolo.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.