Ştie oricine că eu nu am cine ştie ce experienţă pe online. Aşa că vreau să prezint un caz scurt şi să vă daţi cu părerea, dacă am sau nu dreptate.

În ultima perioadă, primesc o serie de mailuri, de la diferite domnişoare piariste, mailuri care au, în general, această formă:

Bună, sunt X, PR la firma Y şi am vrea să facem o campanie pe bloguri pentru produsul Z.

În acest scop, am dori de la tine nişte idei de promovare, pentru a penetra cât mai bine la userii tăi.

Cu stimă,

X

Nedumeririle mele ar fi:

  • A secat izvorul de copywriteri buni din rromânia?
  • Copywriterii existenţi au rămas fără idei?
  • Ce salariu are un copywriter bun?
  • Dacă tot vreţi idei, de ce nu oferiţi un preţ pentru ideile mele?

 

Ca o concluzie:

Mi se pare ciudat ca, atâta timp cât tu eşti plătit să gândeşti, iniţiezi, dezvolţi campanii, să apelezi la ideile mele, neoferindu-mi nici măcar garanţia că ideile vor rrămâne ale mele, rămânând să constat ca acum câteva luni, la campania de print a unei mari companii, că ideile mele şi ale altui coleg blogger se lăfăiau bine mersi pe bannere, desigur sub semnătura altuia/alteia.

Ce am primit pentru asta?

Ghiciţi 😆

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.