Am mers cu clickio la o farmacie, să cumpărăm Saridon, că ne durea capul (chiar că, de ce naiba lipseşte din farmacii Saridonul simplu şi e doar ăla cu ibuprofen?? E criză în golf, se tratează gripa porcină cu Saridon?)

În fine, revenind. La tejghea, era un coşuleţ cu nişte inimioare de 5 lei bucata, din care eram invitaţi să cumpărăm, pentru că banii vor ajunge la Marie Curie, care are nevoie de o nouă secţie de cardiaci.

Trecând peste aversiunea mea profundă faţă de medici şi peste faptul că, practic, le ofer un aparat moka prin care ei pot încasa şi mai multă şpagă, am şi eu o întrebare, zic eu de bun simţ.

De ce magazinele care se bagă în aşa ceva nu participă cu bani? De ce nu există o acţiune care să spună
Da frate, dă 5 lei pentru o inimioară şi la fiecare 5 lei ai tăi punem şi noi 5.

Da, atunci aş cumpăra 2 inimioare, nu una.
Pentru că mă deranjează ca la finalul campaniei farmacia respectivă să spună că a donat x milioane de lei, când ei de fapt nu au făcut decât să pună un coşuleţ cu inimioare la casă şi le-a pus pe farmaciste să ne atragă atenţia că vezi dragă, copiii au nevoie de noi. Şi na, ca om simplu, ţi-e jenă să spui că nu prea îţi pasă.

Ei, uite că eu am spus.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.