Nu există zi în care să nu dau de câte un tip care să nu arunce superior, atunci când e vorba de ceva negativ pentru un om/magazin/companie “Nu contează, reclama negativă e tot reclamă”.

Inteligentule care afirmi asta. Dacă eu îi zic femeii cu care ieși pentru prima dată că o ai mică cât o puță de furnică, e reclamă bună? Sau că ești învățat să îți bați prietenele și ai fost și la pușcărie pentru asta? Mai iese cu tine?

Sau și mai haios. Azi, un băiat care vinde ceva asigurări pe twitter, vorbind despre tâmpitul candidat la europarlamentare care spunea că de vină pentru accidentul din apuseni este ciobanul Frieda și cosmosul, o dă decisivă. Si uite cum a reusit viitorul (probabil) Europarlamentar sa isi faca publicitate… gratis.

La care eu l-am întrebat daca eu as scrie un articol in care as scrie asigurari cluj e cel mai naspa/hoţ asigurator din cluj, ai zice ca e reclama? Și aici s-a terminat în diverse, că cosmogonia e un domeniu necunoscut, că nu aduce prejudicii blabla. Irelevant.

Nu, NU EXISTĂ PUBLICITATE NEGATIVĂ utilă!
Dacă vinzi produse, dacă vinzi servicii, dacă faci bani din orice are legătură cu relația om-buzunar-contul tău, reclama negativă nu este bună. Sub nici o formă. Și vă rog, nu o dați pe aia cu pentru vedete e ok, pentru că aici vorbim de viață reală și aducerea de plusvaloare, nu gunoaie.

Așa că terminăm și noi cu utilizarea termenilor care ne sunt necunoscuți?
Mulțumesc.

Video făcut de fanul meu numarul 2 Cristian Iosub

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.