Am câțiva ani de când nu mai știu cum arată un ghișeu de plată al vreunui furnizor de orice fel.
La energie electrica, am cont pe myenel.
La gaze, am Gaz SUD, care nu au plata direct pe site, dar plătesc prin homebank.
Apă, canalizare, homebank.
Leasing, homebank.
Telefon, reîncărcare online.
Internet – Slavă RDS-ului, plata direct pe site, singura chestie enervantă e dorința aia stupidă a mobilpayului de a-mi îndesa pe gât rahatul ăla de Secure. Pe care nu o să îl activez niciodată, uite-așa.

Realizam chestia asta azi, când așteptam la ghișeu la un Raiffeizăn, iar în fața mea, printr-un noroc profund, era o doamnă cu o ditamai stiva de facturi, care venise să își plătească toate telefoanele din casă, plus depunere de numerar în câteva conturi.

Și mă gândeam, în sinele meu de copil de 17 ani, că asta e, e greu să îmbătrânești, nu poți ține pasul cu tehnologia, calculatoare, plăți online, trebuie să mai treacă niște generații.

După care am remarcat că doamna din fața mea, cea căreia îi plângeam de milă, nu părea să aibă mai mult de 40 de ani, deci doar puțin, foarte puțin mai în vârstă decât mine.

Generation gap e o chestiune de simplă alegere. Vrei să rămâi încorsetat în alegerile făcute în urmă cu 20 de ani? Vrei să fii întotdeauna cel care povestește oricui are ghinionul să asculte că Pe vremea mea, toate lucrurile erau mai bune?

Poți să rămâi, e o lume liberă.
Și vei fi și cel ce bodogăne că tineretul din ziua de azi e de rahat, nu mai cedează locul pe scaun bătrânilor.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.