V-ați uitat la clipul de mai sus și ați râs. Ca și mine, de altfel. Ce praf i-a dat Audi-ul motocicletei, cât se chinuia ăla de să i se spargă ascuțitoarea, iar cel cu Audi de-abia schimba a 4-a, probabil.

Ei bine, nu aia e ideea.

Priviți cu atenție. Indiferent de viteza pe care o are, Audi-ul se repliază întotdeauna pe banda inferioară. Merge inclusiv pe banda 1, dacă are loc. Ba chiar semnalizează corespunzător, deși autostrada e goală.

Gândiți-vă, câți cocălari cu gip ați văzut pe autostradă care să se comporte la fel? Și asta nu la 300km/h, ci la mizilicuri gen 150. Sunt pe banda a 2-a, merg cu viteză, banda 1 e pentru fraieri și mașini care merg încet.

În altă ordine de idei, mi se șoptește în cască că o mașină de genul ăla are fix genul ăsta de cauciucuri (indice ce viteză Y, 300km/h). Un set complet vară/iarnă, renaultul meu…

Și da, Michelin sunt #tatalor la caucioace. Niciodată nu îmi voi mai cumpăra altceva.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.